Eşti absolvent de liceu şi iţi doreşti o carieră de succes în contabilitate digitală şi informatică de gestiune?
Eşti absolvent de studii superioare dar îţi doreşti să te perfecţionezi?
Ai un loc de muncă dar visezi la propria afacere?
Îţi doreşti o carieră de analist programator în domeniul economic?
Înscrie-te la programul de studii:
CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE
acreditat de către ARACIS cu grad de încredere ridicat
Programul de studii oferă o pregătire temeinică utilizând cele mai performante soluţii didactico-pedagogice şi multimedia pentru a dobândi competenţe în contabilitate digitală, utilizarea sistemelor ERP, precum şi în domeniul analizei, proiectării, implementării şi întreţinerii sistemelor informatice de gestiune.
Este organizat pe următoarele forme de învăţământ :
- învăţământ cu frecvenţă care presupune prezenţa în campus de luni până vineri conform orarului afişat cu maxim 6 ore pe zi
- învăţământ la distanţă care este o formă modernă de pregătire destinată persoanelor ocupate care nu pot frecventa cursurile cu frecvenţă sau online. Această formă de organizare a procesului didactic implică înlocuirea orelor de predare cu activități de autoinstruire pe platforma Moodle (care permite lucrul la distanţă) şi desfășurarea activitătilor de seminar în sistem tutorial, teme de control şi activităţi asistate. Această formă de învăţământ este utilizată de milioane de studenţi din întreaga lume care sunt activi pe piaţa forţei de muncă şi nu dispun de timpul necesar pentru a frecventa cursurile cu frecvenţă sau online.
Oferim o pregătire profesională practică solidă şi asigurăm activităţi de internship cu firme de contabilitate membre ale Corpului experţilor contabili şi contabililor autorizaţi din România şi cu firme de informatică specializate în informatică de gestiune sau în asigurarea implementării şi mentenanţei sistemelor informatice de gestiune.
Asigurăm schimburi de experienţă şi posibilităţi de studiu în străinătate prin programul ERASMUS şi alte programe internaţionale. În colaborare cu producătorii de sisteme informatice de gestiune asigurăm pregătirea pentru certificare în utilizarea sistemelor ERP şi a altor soluţii informatice specifice economiei digitale.
- Inscriere on-line
Accesati Admitere on-line
si completati informatiile cerute in formularul on-line.
- Inscriere la sediul facultatii - dosarul de înscriere la admitere va cuprinde:
- Cerere de înscriere tip - de la secretariatul facultatii
- Diploma de bacalaureat (original si copie) sau adeverința de absolvire a liceului în care se menționează media la examenul de bacalaureat (original)
- Carte de identitate (original si copie)
- Certificat de naştere (original si copie)
- Certificat de căsătorie (original si copie) dacă este cazul de schimbare de nume
- Adeverința medicală tip eliberată de către medicul de familie cu specificația "apt pentru studii universitare"
- Chitanţă (extras) care să ateste plata taxei de înscriere
- 4 fotografii 3/4 cm
- Trimitere dosar pe e-mail
Mail-ul trebuie sa contina urmatoarele urmatoarele informatii:
- Subject: Inscriere admitere licenta 2024
- Mail-ul va fi trimis pe adresa admitere2024@cantemircluj.ro si va avea la continut:
- Numele d-voastra
- E-mail de contact
- Telefon de contact
Mail-ului trebuie sa atasati urmatoarele documente (scanate sau foto, lizibile, jpg, png sau pdf), dimensiune maxima 5 MB :
- Diploma de bacalaureat sau adeverința de absolvire a liceului în care se menționează media la examenul de bacalaureat, fata si verso
- Cartea de identitate
- Certificatul de naştere
- Adeverința medicală tip eliberată de către medicul de familie cu specificația "apt pentru studii universitare"
- Chitanţa (extras bancar) care să ateste plata taxei de înscriere
- Mail-ul va fi trimis pe adresa admitere2024@cantemircluj.ro
- Dupa trimiterea mail-ului, veti fi contactat, telefonic sau pe e-mail, pentru confirmarea inscrierii
Media examenului de admitere: admiterea pentru anul universitar se face pe baza mediei obţinute la examenul de bacalaureat, rezultatele admiterii fiind ordonate descrescător. In cazul mediilor egale obținute la concursul de admitere de către candidații situați pe ultimul loc, criteriul de departajare va fi nota obținută la proba scrisă la limba română de la examenul de bacalaureat.
Facilitati:
- Se acordă o reducere de 100 euro la taxa de şcolarizare pentru plata integrală a acesteia până la data stabilită pentru plata primei rate
- Taxa de școlarizare se reduce cu 15% pentru:
- a. candidații care provin din aceeași familie (parinti, copii, frati, surori si soti), cu conditia ca ambii sa achite integral taxa anuala de scolarizare;
- b. absolvenții licențiați ai unei facultăți din cadrul UCDC sau ai altor institutii de invatamant superior de stat sau particulare;
- c. studenții care urmează concomitent doua programe de studii de licenta in cadrul UCDC;
- d. primii trei studenți din fiecare an de studiu de la învățământul cu frecvență, clasați în ordinea mediei generale a anului universitar precedent.
Reducerile de la punctele a,b,c si d se aplică în momentul depunerii cererii şi a documentaţiei cerute pentru fiecare caz în parte şi nu se acordă cumulativ.
Plata taxelor se poate face la casieria facultatii (consultati programul casieriei) sau prin transfer bancar in contul RO18BTRL013012029647 43XX deschis la Banca Transilvania, beneficiar UCDC-Facultatea de Stiinte Economice Cluj-Napoca, Cod fiscal 8191348.
Pentru
informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la e-mail: admitere2024@cantemircluj.ro, secretariat@cantemircluj.ro sau la telefon 0745-583523